perjantai 17. toukokuuta 2013

Kesäröyhelöt

 Hih. Lämmin kesäpäivä pisti tossuun töpinää. Tässä näette mun kesävarpaiden lisäksi myös mun uudet lempparilegginssit, röyhelöt! Kuvakulma ei nyt ihan tuo koko totuutta ilmi, mutta pituudeltaan ne on caprit ja lahkeensuissa tyttömäiset röyhelöt.

 
Viime kesänä oli näitä Roihulassa lasten koossa (ja hiukkasen värikkäämmissä väreissä), ehkä tänä vuonna voisi tulla naisillekin!? Mulle näitä tulee ainaski eri väreissä. Oon ihan myyty. Tunikoiden kanssa kiva pitää, ja ei ole ihan perusleggarit. Näissä on sitä jotakin.

Herätti muuten hiukkasen hilpeyttä mun takapihalla pidetty kuvaussessio. Otin kuvat itse.. ja päivän ompelukoneen ääressä istumisen jälkeen ei suinkaan ole ihan yksinkertaista taipua niin että kamerassa näkyy sekä puolessa välissä pohjetta olevat röyhelöt, että jotakin asiaan liittyvää ruumiinosaa niin ettei röyhelöt näytä vain ohilentävän linnun pyrstösulilta. :D No viihdykettä naapurustolle ja ohikulkijoillekin. Mies sai myös naurunsa.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti